قوانین و مقررات




قوانین و مقررات فروشگاه

1. مقدمه
خوش آمدید. هدف ما ارائه دستگاه‌های تصفیه آب و قطعات مربوطه و لوازم تاسیساتی  با کیفیت است و این قوانین و مقررات، نحوه خرید، استفاده و پشتیبانی را مشخص می‌کند تا تجربه‌ای روشن و مطمئن داشته باشید.

قوانین و مقررات منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است. در صورتی که تغییری در قوانین درج شده ایجاد شود در همین صفحه بروزرسانی میگردد.
2. تعاریف
- فروشگاه: وب‌سایت و تیم پشتیبانی ما.
- خریدار/کاربر: هر شخصی که از فروشگاه کالا یا خدمات خرید می‌کند.
- محصول: دستگاه تصفیه آب و لوازم جانبی که از فروشگاه خریداری می‌شود.
- سفارش: ترکیب انتخاب‌ها، اطلاعات تحویل و پرداخت.
- گارانتی: پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش مطابق قوانین مندرج.
- بسته‌بندی و حمل و نقل: وضعیت فیزیکی ارسال و دریافت کالا.

3. نحوه ثبت سفارش و پذیرش خرید
- شما درخواست خرید را از طریق سایت ثبت می‌کنید.
- فروشگاه سفارش را بررسی و تأیید می‌کند و در صورت وجود نیاز، از شما مدارک تکمیلی را درخواست می‌کند.
- پس از تأیید، سفارش به مرحله پردازش می‌رود و اطلاعات مربوط به ارسال به شما اعلام می‌شود.

4. قیمت، موجودی و پرداخت
- قیمت‌های نمایش داده شده روی سایت به‌روز و قابل اعتماد است.
- موجودی کالا ممکن است در لحظه تغییر کند؛ در صورت بروز اختلاف، مبلغ و موجودی نهایی در فرم سفارش اعلام می‌شود.
- روش‌ های  پرداخت به دو روش  درگاه امن بانکی و کارت به کارت از طریق روش انتخاب شما انجام می‌شود و رسید پرداخت صادر می‌شود.

5. ارسال، تحویل و تحویل‌گیری
- زمان و روش ارسال بستگی به آدرس دریافت شما دارد و در هنگام ثبت سفارش مشخص می‌شود.
- کالا به نام و آدرس ثبت‌شده شما ارسال می‌شود. لطفاً صحت آدرس را قبل از تایید سفارش بررسی کنید.
- تحویل به شخص یا محل تعیین‌شده، و دریافت‌کننده باید مدارک شناسایی را ارائه دهد در صورت نیاز.

6. گارانتی و خدمات پس از فروش
- مدت گارانتی برای دستگاه های تصفیه آب معمولاً از تاریخ فاکتور /تحویل به مدت 24 ماه بابت لوازم برقی دستگاه می باشد 

قابل ذکر است دستگاه های تصفیه برای اعتبار گارانتی می بایست توسط مجریان مجاز و مورد تایید فروشگاه انجام پذیرد و حتما از محافظ برق استفاده گردد و در نهایت می باید سرویس های دوره ای نیز توسط مجریان مجاز در زمان تعیین شده انجام گردد.

- گارانتی شامل عیوب فنی تولیدی است و پوشش می‌دهد. خسارت‌های ناشی از استفاده نادرست، نصب توسط افراد غیرمجاز یا تعمیرات غیرمجاز، سهل‌انگاری کاربر یا ضربه فیزیکی معمولاً مشمول گارانتی نمی‌شود.
- خدمات پس از فروش شامل تعمیر یا تعویض قطعات طبق دستورالعمل شرکت است و به شرط در دسترس بودن قطعات ارائه می‌شود.

7. بازگشت، تعویض و استرداد
- بازگشت کالا فقط در صورت وجود عیب فنی یا مغایرت با سفارش و تا مدت زمان 3 روز کاری از تاریخ تحویل امکان‌پذیر است.

در صورتی که دستگاه تصفیه آب خریداری شده توسط افرادی غیز از مجریان مجاز نصب شده باشد شامل تعویض و استردادنمی باشد
- کالا باید در حالت اولیه، با کارتن و لوازم جانبی کامل و همراه فاکتور باشد.
- هزینه بازگشت کالا در صورت عیب فنی یا مغایرت با سفارش معمولاً بر عهده فروشگاه است؛ در غیر این صورت، هزینه بر عهده مشتری است.
- نحوه استرداد به صورت اعتبار خرید یا بازگشت هزینه به روش پرداخت اولیه انجام می‌شود.

8. ایمنی، استفاده و نصب
- از دستورالعمل‌های استفاده و نصب ارائه‌شده با محصول پیروی کنید.
- انجام نصب به عهده مشتری یا تیم مجاز است. برای برخی از محصولات، نصب توسط تیم پشتیبانی یا نصاب مجاز الزامی است.
- استفاده نادرست یا تغییرات غیرمجاز می‌تواند تضمین گارانتی را باطل کند.

9. حریم خصوصی و داده‌ها
- اطلاعات شما برای پردازش سفارش، پشتیبانی و بهبود خدمات استفاده می‌شود.
- اطلاعات حساس شما به اشخاص ثالث غیرمجاز منتقل نمی‌شود مگر به منظور انجام عملیات مربوط به سفارش (مثلاً شرکت‌های حمل‌ونقل یا دروازه پرداخت) و مطابق قوانین مربوطه حفاظت می‌شود.
- امنیت پرداخت‌ها با روش‌های استاندارد رمزگذاری حفظ می‌شود.

10. مسئولیت و محدودیت آن
- فروشگاه تلاش می‌کند که اطلاعات و کالاها دقیق باشند، اما احتمال خطا یا تغییرات ناخواسته وجود دارد.
- فروشگاه در استفاده از تجهیزات تصفیه آب مطابق دستورالعمل مشتری مسئولیت‌های کامل امنیتی و ایمنی استفاده از محصول را نمی‌پذیرد مگر به حالت مقررات به‌طور واضح بیان شده باشد.
- هرگونه خسارت غیرمستقیم یا متعاقب استفاده از کالا توسط فروشگاه مسئولیتی ندارد.

- خسار های ناشی از نشتی دستگاه تصفیه آب و موارد مشابه فروشگاه مسئولیتی ندارد.



11. حقوق مالکیت فکری
- محتوا، نام تجاری و طراحی وب‌سایت متعلق به فروشگاه است و استفاده بدون اجازه ممنوع است.

12. تغییرات قوانین
- فروشگاه حق دارد این قوانین را در هر زمان با انتشار نسخه به‌روزشده تغییر دهد. تغییرات از زمان انتشار معتبر است.

13. حل اختلاف و مراجع
- در صورت بروز اختلاف، سعی می‌شود از طریق گفت‌وگو و تفاهم حل شود.
- در نهایت، شکایات طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و مراجع قضایی صالح رسیدگی می‌شود.

14. ارتباط با پشتیبانی
- نحوه تماس: ایمیل، شماره تلفن، چت آنلاین یا فرم تماس سایت.
- زمان پاسخ‌گویی معمولاً طی ساعات کاری است و تلاش می‌شود هر چه سریع‌تر پاسخ داده شود.



کمی صبر کنید...
موردی برای نمایش وجود ندارد.

دسته‌بندی